Koszyk

Zespół

Rzetelny i sumienny zespół do zadań specjalnych

Otwarci
na nowe.

Aby być najlepszym trzeba nieustannie podnosić swoje kompetencje. Samodoskonalenie jest dla nas ważnym elementem codziennej pracy. Technologia zmienia się na naszych oczach, a my w naszej codziennej pracy jesteśmy odpowiedzialni za jej kreowanie.

Nieustannie poszukujemy nowych możliwości by zdobywać wiedzę, a następnie teorię przekłuwać w konkretne rozwiązania.

Sukces Klienta
jest naszym sukcesem.

Do każdego projektu posiadamy podejście indywidualne. Słuchamy o potrzebach i wymaganiach Klienta, a następnie opracowujemy nasze propozycje projektowe.

Z naszymi klientami nawiązujemy relacje na wiele lat, ponieważ często nasza rola nie kończy się jedynie na wdrożeniu projektu. Często rozwiązania przygotowywane dla klientów są wspierane przez nasze działy wsparcia.

Nasze zespoły dedykowane do Państwa dyspozycji

Każda z naszych linii produktowych posiada dedykowany zespół sprzedażowy, który tworzą eksperci danej branży. Znamy specyfikę biznesową naszych klientów dzięki temu przedstawiane przez nas oferty są kompletne i kompleksowe.

Nasze zespoły projektowe są dobrze zorganizowanymi jednostkami, które mają duże doświadczenie we wdrażaniu systemów i rozwiązań IT. Cenimy sobie indywidualne podejście i dobre relacje z naszymi Klientami. Realizowane zadania oddajemy w ustalonym czasie, w odpowiedniej jakości i zgodnie z określonym budżetem.

Posiadamy dedykowane zespoły programistyczne, które skupiają się na tworzeniu i rozwoju oprogramowania istniejącego. Jesteśmy także twórcą rozwiązań autorskich. Tworząc skonsolidowane platformy integracyjne i API z bazowym zestawem interfejsów.

Zespołu testów odpowiedzialne są za bieżące weryfikowanie poprawności oprogramowania. Na bieżąco przekazują zespołom programistów informacje na temat znalezionych błędów w nowych produktach przygotowywanych do naszego portfolio. Prowadzą również działania mające na celu polepszenie funkcjonalności naszego oprogramowania.

Nasz zespół wdrożeń jest odpowiedzialny za implementację naszych systemów informatyczny oraz nadzór nad jego funkcjonowaniem. Szkoleniowcy odpowiedzialni są również za prowadzenie szkoleń, tworzenie dokumentacji wdrożeniowych oraz stałą współpracę z na linii klient – Vector Software Group.

Zespół prowadzący szeroko pojęte działania promocyjne zarówno w obrębie Intenetu jak i offline. Często we współpracy z klientami oraz partnerami biznesowymi. Realizujemy wspólne eventy oraz wydarzenia z kampaniami informacyjnymi dla użytkowników tworzonego przez nas oprogramowania.

Zespoły wsparcia realizują zagadnienia techniczne i odpowiadają na wszelkie zgłoszenia klientów. Realizowane są również zgłoszenia klientów z zakresu sprzętu i oprogramowania. Dla poszczególnych linii biznesowych posiadamy również dedykowane Biura Obsługi Klientów.

Posiadamy zespoły serwisu zarówno stacjonarne oraz w terenie. Terenowo realizujemy interwencje serwisowe systemów biletowych oraz konserwacje urządzeń. Zespół stacjonarny odpowiada za naprawy urządzeń, podzespołów przekazanych przez serwis terenowy, naprawy sprzętu przekazywanego przez klientów Vector Kultura i Rozrywka.

Jakie wartości wyznajemy?